Evenementen organisatie

Evenementen organiseren

Van congressen en seminars tot trainingen. Van kick-offs en presentaties tot netwerkbijeenkomsten. Van bedrijfsopeningen en open dagen tot personeelsfeesten. Voor 200 of 2000 gasten. Wélk evenement er ook georganiseerd moet worden: Deborah organiseert het!

Met 15 jaar ervaring in het vak en een ontembaar enthousiasme, weet ik inmiddels als geen ander wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van een (zakelijk) evenement. En dat is vaak zoveel méér dan in eerste instantie gedacht wordt.

Ik pak alles op en pak dóór. Zodat mijn klanten kunnen uitpakken. Ik breng structuur aan in wat er allemaal geregeld moet worden en zorg ervoor dat het gedaan wordt. Binnen de afgesproken tijd. Binnen het afgesproken budget.

Bedrijfsevenement organiseren

Het organiseren en tot in detail regelen van zakelijke events, is mijn core business. Denk bijvoorbeeld aan het organiseren van congressen en seminars, een open dag, een (product)presentatie, een kick-off, personeelsfeest, training of het organiseren van een netwerkbijeenkomst. Ik zoek naar creatieve vormen om zakelijke evenementen op een originele manier weg te zetten. Sleutelwoorden voor mij zijn doen en beleven. En met ruim 15 jaar ervaring, 100% motivatie en enthousiasme, maak ik elk bedrijfsevenement persoonlijk, uniek en onvergetelijk. Mét de beoogde impact.

Events met inhoud

Voor mij is het organiseren van een bedrijfsevenement, pas geslaagd als uw boodschap goed is overgekomen én blijft hangen. Graag denk ik mee in dit inhoudelijke traject. Samen geven we uw event handen en voeten; voor en achter de schermen.

Soorten evenementen

Deborah organiseert het! Wat voor soort event er ook georganiseerd moet worden, ik adviseer mijn klanten met raad én daad. Wát er ook geregeld moet worden, ik regel het. Wíe er ook uitgenodigd moeten worden, ik neem contact met ze op. Waar het evenement ook plaats moet vinden, ik regel de locatie. Wanneer het ook moet gebeuren, ik zorg voor een reële planning en deadline. Kortom: ik regel álles.

– Bedrijfsevenement organiseren
– Congres of seminar organiseren
– Kick Off organiseren
– Netwerkbijeenkomsten organiseren
– Open Dag organiseren
– Personeelsfeest organiseren
– Presentatie organiseren
– Training organiseren

Checklist evenement organiseren

Bij het organiseren van een evenement komt heel veel kijken. Veel méér dan aanvankelijk door mijn klanten zelf bedacht wordt. Dankzij 15 jaar ervaring en het al mogen organiseren van vele tientallen toffe events door heel Nederland, weet ik exact wanneer en wat mij te doen staat. Laat uw event over aan Deborah organiseert het! en alles wordt tot in de puntjes gepland, geregeld en uitgevoerd.

Plan B

Mijn enthousiasme kent geen grenzen, ik ben zeer flexibel, 100% stressbestendig en heb in geval van nood altijd een plan B achter de hand. Wordt het congres niet één, maar twee dagen? Kan de beoogde tent niet opgezet worden, omdat het stormt? Zegt de key-speaker op het laatste moment af? Mij maak je niet gek. Kom maar op!

Wat organiseer ik allemaal?

Met alleen het regelen van een leuke locatie, de hapjes en drankjes, muziek, een scherm en geluidsinstallatie, bent u er nog láng niet. Een inhoudelijk event staat of valt met de juiste sprekers, workshops en/of (product)presentaties. De juiste doelgroep moet – op tijd – uitgenodigd worden. Vaak kunnen er sponsoren gevonden worden. Een goede app of website en het optimaal gebruiken van sociale media zijn vandaag de dag een must. Het ontwikkelen van een eigen app staat helemaal professioneel; om bezoekers van een zakelijk event zowel van tevoren, op de dag zelf, als achteraf direct aan te spreken. Met alle mensen die ingehuurd worden – van de standbouwers tot de catering en van de hostesses tot de parkeerwachten – maak ik prijsafspraken en contracten. Het programmaboekje, eventuele banners, de badges, de give-aways; ik denk aan alle 1000-en-1 dingen die geregeld moeten worden. Door goed time-management, een gestructureerde aanpak en budgetbewaking, klaar ik elke klus. Deborah organiseert het! Van A tot en mét Zet.